De Keukenspecialist, brand commercial

In opdracht van de Keukenspecialist, is deze brand commercial ingezet als lancering van de campagne Het geheim van de chef. Met deze commercial wilde de Keukenspecialist op een ludieke manier haar slimme keukenapparatuur in de markt zetten.

Slim keukenapparatuur in de markt zetten

In opdracht van de Keukenspecialist, is deze brand commercial ingezet als lancering van de campagne Het geheim van de chef. Met deze commercial wilde de Keukenspecialist op een ludieke manier haar slimme keukenapparatuur in de markt zetten.

In samenwerking met de marketingafdeling van onze opdrachtgever, is een concept ontwikkeld waar iedere klant een chef met een geheim kan zijn. Of je daar de kookkwaliteiten van Freek voor nodig hebt? Dat is niet langer een geheim. De commercial heeft zich niet alleen binnen de showroom-muren van de Keukenspecialist afgespeeld, maar ook online. In aanvulling op deze productie is een social media commercial gemonteerd met een korte call-to-action, speciaal gericht op de verschillende online kanalen van onze opdrachtgever.